Daisypath Wedding tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Friday, April 30, 2010

SECRETERIES WEEK....


Bertempat d Hotel Holiday Villa Alor setar kedah...ada 1 high tea utk secreteries nie...aku pn apa lg tumpang sekaki la..wpun aku x keja...huhuhuhu...laling ku yg suh p sn..dia ckp kira hadiahla..sbb dh lama aku x join function cam nie..selalunya asyik berkepit dgn anak2 je kan..kali nie aku p sorang2 la...aku terus terang aku ckp mmg x bestla klu mkn sorang2 tanpa anak2 d sisi sbb dh biasa dgn mereka sepanjang ms kan..nk apa pn mesti teringat kt anak2..huhuhu..apa pn terima kaseh utk laling ku..muaaahhhh....seorg kena rm40 tau....huhuhu..pd aku mmg mahal la..siap ada tema lg ye...pakaian berwarna hitam n putih sj..

Antara kwn2 ku yg hadir pd majlis tersebut...yg nie kak ros..dtg dr jauh..bertam sn..nmpk x gmbr ns tuh?..itulah juadah yg plg aku nk jauhi..tp tekak nie gatal jgak nk merasa so aku amikla ns tuh dlm 1 senduk gitu...blh la rs ns.tp x sedapla...biasa2 je rsnya..lauk dalca,gulai ayam,ayam grg..pastu acar timun


ni plak rojak...mkanan yg aku mula2 amik..ada ketam tp hanya sepit ketam je..bknnya ada isi pn kan?...lebih baik x payah letak..setakat nk ltk sepit ketam sj kan...




desert2...nyum2...semuanya cedap2 belaka..ada kek,puding dan agar2 jgak...tp yg x best kt sini..semua juadah x d labelkan namanya..jd x dpt nk bgtau scr terperinci k...ada kek mocha,puding mangga,puding caramel..pastu kek yg lapis2 tuh




tiba waktu utk persembahan...ada dancers...dr mn ntah aku dh x ingat..sbb lewat bt pos nie kan..huhuhuhu..tp mmg terlentuk2 la bdn mereka bl menari...huhuhuhu


ni plak kak nomah n hanim...



tgkla rupa aku hr tuh...mmgla x cantik sbb bersiap kalut2...



hanim dan apa nama mamat nie..aku dh lupa dhwakil dr TM..menari sakan atas stage lagu dangdut lg...huhuhu..yeahhhh..gelek abg jgn x gelek..



penyanyi pd majlis tersebut..fara namanya...sedap gak suara dia...



kali nie fara menyanyi d iring penari2 td...


yeahhhhh...gelek lg...aku rs cukupla entry utk kali nie...berebut dgn anak2 yg suka sgt main mouse nie.sbnrnya byk lg xtvt hr tersebut tp d sbb kan byk gmbr yg gelapla..jd x dpt nk tempek kt sini ye..antaranya pemenang utk setiausaha yg plg menepati tema pd hr tersebut..apapn x lewat lg nk ucap selamat hr setiausaha utk sapa2 yg bergelar setiausaha la...huhuhu..tatatititututu....








No comments:

Post a Comment