Wednesday, May 12, 2010

SELEBRET WEDDING ANNIVERSARY


Alhamdulilah..syukur ke hadrat Ilahi hr nie 12 mei 2010 genapla usia perkahwinan kami yg ke 5..pd aku kami msh d peringkat perkenalan...wpun dh lama mengenali sblm melangsungkan perkahwinan..maklumla 2 kepala nk mengemudi 1 bahtera..mmg ada ribut raufan yg melanda..sedangkan lidah lg tergigit apa lg kami berdua insan yg lemah nie....tp apa pn aku ttp tabik spring pd suami ku yg byk sgt bersabar dgn karenah ku sepanjang perkenalan kami..aku n suami jarak umur kami 7 thn..agak jauh kan?...aku msh bersikap kebudak2an ms kami2 br mula2 berkenalan dulu..mula2 kami plan nk mkn stimbot kt Emerald Puteri Hotel nie..skali bl tgk menunya skit sgt la...muhahahaha...mmg melantak nie....dh la 1 kepala sampai rm40.00...mahal gila kan..so kami cancel la..


yg ini minuman ummi yg punya..hihihii...air tembikai...


walid yg punya...ice lemon tea...mmg sedap utk basahkan tekak

yg duk bertenggek kt atas nie apalg chicken wings la..sedap rsnya...apa agaknya bahan yg chef hotel nie guna ?

aksi maut anak dara kami salma..yg suka sgt makan ais kiub...huhuhuu

on your mark....
get set!!!!
GO!!!!!...akhirnya berjaya jgak salma dlm misinya...hahahahha..apa lg misi utk mencilok fries walid punyala....kt atas jgak leh nmpkSirloin Steak..RM27....rsnya???? walid ckp blh la x la sedap sgt...

Tadaaaaa....yg nie ummi yg punya..x leh share dgn sapa2 pn tau..tp sbnrnya sapa pn x teringin nk cuba mkanan yg aku oder nie...hahahah..walid pn x nk cuba sbb aku bgtau ada rs susu dlm mkanan nie..namanya Fettuccine wif chicken...pd pendapat aku plak mkanan sedap gak...1st time merasa mknan cam nie..dh penah try lasagna....

Apapn syukur Alhamdulilah usia perkahwinan kami telah mengjangkau 5 thn..d kurniakan 2 cahayamata yg mmg lasak...hhuhuhu..dh ada umah sdr...pssssttt2...yg penting kat dapor tuh ada harta karun ku iaitu oven..ngeh3...apa yg ku harapkan ikatan kasih sayang d antara kami suami isteri n anak2 akan bertambah2 erat dr ms ke semasa...Ya ALLAH Kau mudah kan lah segala urusan suami ku utk mencr rezeki ..sihat kan tubuh bdnnya...anak2 kami anak2 yg soleh dan solehah..

Friday, May 7, 2010

SELAMAT HR IBU...

ysalam...kali post psl sempena hari ibu ye...mula2 nk tunjuk muka mak dulu..mak yg pakai tdg wana purple tuh..yg duk tersenyum tuh..hihihi..d sblhnya pulak..ayah...nama ayah ABDUL KHADIR B YAACOB...Tanpa insan berdua nie siapala diri ku ini...

Setiap thn pd bln Mei akan d sambut hr ibu...pastinya kita teringat pd ibu kita d kg sn...yg tlh bersusah payan mengandung n melahirkan kita...x lupa utk ayah kita sama..tp hr bapa bln dpn nnti kita cerita psl bapa plak k..bln nie cerita psl ibu dulu...mak fara namanya PUTEH BT ISMAIL...thn nie umurnya dh 57 thn nie..msh lg kuat n bekerja...Alhamdulilah tuhan kurniakan dia kesihatan yg baik..x penah sakit teruk lg..klu setakat demam tuh ada la..makkk....fara ucapkan SELAMAT HR IBU..fara sayangkan mak!!!..muahhhh...doakan kesejahteraan kami ye kak d dunia n akhirat

Juga utk diri ku selamat hr ummi..hihihii..sbb anak2 panggil ummi begitu jua suami ku...d kurniakan 2 cahayamata yg lasak...cerdik....mmg la rajin membaca pastu d koyakkan plak buku tuh..huhuhu..

Utk kwn2 ku sudi2la amik Kad Hari Ibu nie ye..SELAMAT HR IBU jgak utk teman2 blogger....dan ingatkan doa dr seorang ibu la yg plg mujarab..oleh itu rajin2la memohon doa utk anak2,suami n rumahtangga kita ye

SANGKAYA FAKHTONG@THAI CUSTARD PUMPKINS

salam d pg sabtu...cuaca sekarang amatlah panas kan?..kdg2 br sdh mandi pn aku rs mcm x mandi je..ttp berpeluh n panas la...sama jgak pd waktu mlm msh panas...huhuhuh..jd kita mmg kena minum air byk2 ye...klu tdk mmg la mudah nk demam..dh lama bt nie tp nie br sempat nk post...sibuk sgt kali nie...d tambah mslh mouse rosak..dh dkt sethn guna mouse nie tetiba je rosak...huhuhuuh

jom2 kita tgk bahan2 n cara membuatnya...

BAHAN-BAHAN:

  • 1 Bj labu saiz sederhana...ini bergantung kpd saiz pengukus ...klu ada pengukus yg besar blhla try labu yg lbh besar..
  • 5 bj telur...hanya guna 3 bj telur saiz A
  • 175 g gula
  • secubit garam
  • 250 ml santan pekat
  • sedikit pewarna kuning...

Cara2 membuatnya pulak:..

  • tebuk bahagian atas labu menggunakan pisau..pastu guna sudu utk korek segala biji2 yg ada dlm labu tuh...hanya biji sj bkn isi labu tau...
  • dlm mangkuk lain..satukan semua bahan2 d atas..kacau sehingga sebati
  • masukkan ke dlm labu td dan kukus sehingga labu td msk, fara kukus selama 2 jam ye......ms bergantung kpd berapa besar labu kita...cucuk d bhgn tgh labu utk pastikan custard tlh msk..bl custard dh mengeras blh la d tutup api...
  • tangkainya juga d kukus sekali..tp jgn tutup atas labu..cuma ltk d sblhnya
  • padamkan api...biarkan labu sejuk d dlm pengukus...jgn angkat dulu takut pecah..
  • bl dh sejuk skit br la d angkat dan masukkan dlm peti ais..mmg sedap d mkn utk minum ptg...

AWARD???..SUKA BANGAT SEH...

Pergghh..mmg byk skali dpt award kali nie..sampai 3 award sekaligus bw lori ms p angkut award nie...award nie mai jauh dr LOVE!!!!!!!!!.....klu sebut psl love nie mula la aku terbayang psl gmbr dapur dia yg best tuh..alahai agaknya klu dpt dapur cam tuh..mmg aku x msk dh...klu d suh tidor kt situ pn aku sanggup...muhahahaha...award pertama...MJ COOL BLOG...

Award ke 2 nie...tertulis QUEEN..jgn jd queen control sudah la no...pastikan kita menjd queen utk suami n anak2 kita...

nie award yg plg dasat...nk tau sbb apa?...siap ada pengelek lg....hihihih...kira nk bgtau mmg terer msk la nie..huhuhuhu...
jom2..setakat nie dulu N3 bt kali nie..thanx ye LOVE...muaahhh

Friday, April 30, 2010

SECRETERIES WEEK....


Bertempat d Hotel Holiday Villa Alor setar kedah...ada 1 high tea utk secreteries nie...aku pn apa lg tumpang sekaki la..wpun aku x keja...huhuhuhu...laling ku yg suh p sn..dia ckp kira hadiahla..sbb dh lama aku x join function cam nie..selalunya asyik berkepit dgn anak2 je kan..kali nie aku p sorang2 la...aku terus terang aku ckp mmg x bestla klu mkn sorang2 tanpa anak2 d sisi sbb dh biasa dgn mereka sepanjang ms kan..nk apa pn mesti teringat kt anak2..huhuhu..apa pn terima kaseh utk laling ku..muaaahhhh....seorg kena rm40 tau....huhuhu..pd aku mmg mahal la..siap ada tema lg ye...pakaian berwarna hitam n putih sj..

Antara kwn2 ku yg hadir pd majlis tersebut...yg nie kak ros..dtg dr jauh..bertam sn..nmpk x gmbr ns tuh?..itulah juadah yg plg aku nk jauhi..tp tekak nie gatal jgak nk merasa so aku amikla ns tuh dlm 1 senduk gitu...blh la rs ns.tp x sedapla...biasa2 je rsnya..lauk dalca,gulai ayam,ayam grg..pastu acar timun


ni plak rojak...mkanan yg aku mula2 amik..ada ketam tp hanya sepit ketam je..bknnya ada isi pn kan?...lebih baik x payah letak..setakat nk ltk sepit ketam sj kan...




desert2...nyum2...semuanya cedap2 belaka..ada kek,puding dan agar2 jgak...tp yg x best kt sini..semua juadah x d labelkan namanya..jd x dpt nk bgtau scr terperinci k...ada kek mocha,puding mangga,puding caramel..pastu kek yg lapis2 tuh




tiba waktu utk persembahan...ada dancers...dr mn ntah aku dh x ingat..sbb lewat bt pos nie kan..huhuhuhu..tp mmg terlentuk2 la bdn mereka bl menari...huhuhuhu


ni plak kak nomah n hanim...



tgkla rupa aku hr tuh...mmgla x cantik sbb bersiap kalut2...



hanim dan apa nama mamat nie..aku dh lupa dhwakil dr TM..menari sakan atas stage lagu dangdut lg...huhuhu..yeahhhh..gelek abg jgn x gelek..



penyanyi pd majlis tersebut..fara namanya...sedap gak suara dia...



kali nie fara menyanyi d iring penari2 td...


yeahhhhh...gelek lg...aku rs cukupla entry utk kali nie...berebut dgn anak2 yg suka sgt main mouse nie.sbnrnya byk lg xtvt hr tersebut tp d sbb kan byk gmbr yg gelapla..jd x dpt nk tempek kt sini ye..antaranya pemenang utk setiausaha yg plg menepati tema pd hr tersebut..apapn x lewat lg nk ucap selamat hr setiausaha utk sapa2 yg bergelar setiausaha la...huhuhu..tatatititututu....








MUNGE..MUNGE...DR SAPA TUH???..JENG3...

kita dpt bunga nie dr blog azatiesayang.blogspot.com...Alhamdulilah kak azatie pn dh sihat ye...jom2 updet blog dh sihatkan?...huhuhuhu..harap2 kak azatie selalu la jenguk blog kita yg usianya br setahun jagung nie..salam perkenalan jgak dr fara ye....

Thursday, April 29, 2010

KEK PISANG

dh dkt semggu lbh dh bt kek nie..nie br la nk interprem no...huhuhuh..d hambat kesibukan yg melampau la...blk kg dh 4 hr..pastu tenet bt hal lg..lg leceh la nk updet blog nie..utk geng2 blog yg lain pn x sempat nk jenguk nie..huhuhu..maaf ye...dh lupa la resipi nie amik dr mn..tp mmg x rugila klu nk mencuba mmg gebusss la kek nya...

Bahan2:

250 g tepung gandum*
1 camca teh soda bicarbonate*
1/2 camca teh garam halus*(*digaul rata dan diayak)
15 g ovallate
150 g gula halus
5 biji telur gred A
125 g mentega, dicairkan dan biar sejuk
100 g minyak jagung
225 g pisang emas + 1 camca teh vanilla, dilecek halus


Cara2:
  1. Panaskan oven pada suhu 175C. Lenser bund-pan dengan mentega, tabur tepung rata dan ketuk keluar lebihan tepung. Ketepikan. (kalau guna tin kek warna hitam, turun kan suhu jadi 160C..sebab tin hitam kadar penyerapan haba dia lebih tinggi).
  2. Putar gula dengan ovallate hingga sebati, masukkan telur (kesemuanya) dan putar dengan kelajuan tinggi hingga adunan naik dan pekat (seperti adunan baulu). Perlahankan speed dan masukkan pisang lecek, gaul rata.
  3. Masukkan tepung berselang seli dengan metega cair + minyak jagung tadi. Buat hingga siap dan gaul rata. Tuang dalam tin yang telah disediakan. Bakar 55 - 60 minit atau hingga masak, mengikut oven masing2.
  4. Uji kek dengan mencucuk lidi sate di bahagian tengah kek, jika keluar bersih, tanda kek dah masak. Biar kan kek sejuk sedikit, longgar2kan dari tin dan terbalikkan. Sejukkan sepenuhnya atas jaringan sebelum dihidang....

PAPRIK DAGING

Malas nk celoteh panjang2 la sbb blogger selalu bt hal la..bl taip panjang2kan bl time nk savekan mula la blogger x leh nk save...1 lg skrg nie sibuk skit la...menu nie pn dh lama bt..nie br nk kongsi dgn teman2..huhuhuhu..msh lg blog kak ina KL menjd rujukan resipi ye...

Bahan:- (dipotong kecil)
  • 500gm daging
  • 100 gm carrot
  • 100 gm brokoli-tak letak sebab tak ada
  • 100 gm bunga kobis
  • 50 gm capsicum merah
  • 1 labu bawang besar-dihiris bulat
  • 4 batang jagung muda-dihiris serong
  • 1 biji tomato-dipotong 4
  • sedikit daun ketumbar
Bahan Sos:-
  • 2 sudu besar kicap pekat
  • 5 sudu besar sos tomato
  • 5 sudu besar sos cili
  • 3 sudu besar sos tiram
  • 1 batang serai - di titik
  • 3 biji limau kasturi (ambil jus)
  • 5 biji cili padi - ketuk-akak tambah lagi 5 biji..tak pedas tak sedap
  • 3 ulas bawang putih - akak tumbuk
  • sedikit air
  • 3 helai daun purut-disiat-siat
  • garam secukup rasa
  • minyak
Cara Memasak:

1. Panaskan minyak dan tumiskan bawang besar, bawang putih dan serai hingga wangi.

2. Masukkan daging,carrot, kicap pekat, sos tomato, cili sos dan sos tiram. Masukkan air.
3. Biarkan mendidih dan kuah agak pekat. Kemudian masukkan sayuran lain.
4. Bila mendidih lagi, masukkan daun limau purut dan sedikit garam dan juga sotong.
5. Rasa dulu barulah dipadamkan api dan tuangkan jus limau kasturi setelah api dipadamkan dan kacau sebati.
6. Barulah dihidangkan panas-panas dan taburkan sedikit daun ketumbar.



Tuesday, April 20, 2010

KUNG PAO CHICKEN

Salam..hmmmm..kdg2 tercari resipi masakan utk anak2 n suami..sian kt depa asyik mkn menu sama je..kali nie tukar skit bt kung pao chicken nie...
resipi copy n paste dr blog kak ina KL..Halal ye kak

Bahan-bahan A
  • 600gm isi ayam-dipotong kecik
  • tepung jagung secukupnya
  • sedikit serbuk lada hitam
  • sos tiram-ikut keperluan
  • sedikit kicap pekat
Cara-caranya
  • Perap ayam dengan sos tiram, kicap pekat dan serbuk lada hitam. Biarkan 1/2 jam atau 1 jam.
  • Lumurkan dengan tepung jagung.
  • Panaskan minyak dan goreng dalam minyak yang banyak sehingga garing.
  • Toskan selepas di angkat.
Bahan-bahan B
  • 100gm kacang gajus - guna kacang tanahlah pulak sebab gajus tak ada stok.-goreng dulu tau..
  • 30gram cili kering - pilih yang lebar dan potong 1-1.5 inci panjang
  • 2 biji bawang besar holland - potong dadu besar-besar(1 biji didadu dan satu biji lagi di potong empat
  • 4 ulas bawang putih - ditumbuk halus
  • 2 inci halia - di tumbuk halus
  • 1 biji cili benggala - potong lebar-lebar-tak ada stok
  • 3 sudu makan sos tiram
  • 2 sudu makan cili sos
  • minyak untuk menumis
  • garam jika perlu
  • minyak bijan -
  • sedikit seasoning maggi
Cara-caranya
  1. Panaskan minyak dan goreng cili kering hingga garing dan angkat..toskan.
  2. Tumis halia dan bawang putih hingga naik bau dan masukkan pula bawang besar yang telah di dadu.
  3. Masukkan sos cili, sos tiram, seasoning maggi dan sedikit air.
  4. Biarkan kering sedikit dan masukkan pula ayam, bawang holland di belah 4, cili benggala, cili kering bersama kacang tanah yang telah digoreng.
  5. Masukkan minyak bijan dan kacau sebati dan perisakan dengan garam jika perlu.
  6. Kacau sebentar dan terus padamkan api.
  7. Angkat dan hidangkan bersama nasi....

Sunday, April 18, 2010

MAXI DRESS UTK D JUAL

jual bj....LELONG LELONG...MURAH2 aje...
post khas utk jual maxi dress nie...sbb apa fara nk jual maxi dress nie ketat skit la bl pakainya wpun fara dh kurus kan...huhuhuuh
jubah nie sesuai UTK SAIZ S-L ye...
murah2 je fara nk jual bj nie...rm92 termsk pos ye utk kwsn semanjung klu kwsn lain kita kira lain la..
close up skit gmbr bj ni...maxi dress sesuai utk ke dinner..material polyster spandex...
ada butang2 comey kt pinggang tuh


yeah...ni la gmbr penuh jubah tuh..sapa2 berminat sila tinggalkan msg kt shoutmix na...


ROTI KISMIS PLAK...


nk post jgak roti kismis nie..wpun hodoh rupanya tp rs msh sedap wooo...resipinya fara amik dr blog cik mat gebu kita yg vogue tuh...
resipinya sama mcm roti kentang..hanya tukar dkt kismis la ye

ROTI KENTANG

Salam...kali nie fara nk cerita psl roti ku yg gebusssss nie...mula2 try bt roti kismis tp kurang cemerlang la..tp x putus asa..pastu try lak roti kentang..kali nie menjd...mmg gebus n lembut..laling kku jga ckp mmg roti lembut...anak2 ku yg kecik nie mkn sorang2 ketul tuh...jom kita cerita resipi plk sblm tenet aku nie bt hal lg...

Bahan-bahan ( 10 biji bun kecil )


  • 135 ml air ais

  • 3/4 cmt garam

  • 30 gm mentega atau marjerin

  • 1/2 biji telur (dipukul sebentar)

  • 60 gm ubi kentang (direbus dan dilenyek baru ditimbang)

  • 300 gm tepung roti/tepung protin tinggi

  • 3/4 cmb susu tepung

  • 50 gram gula

  • 2 cmt yis segera

  • Topping untuk membuat garisan kastad Tepung kastad segera (instant custard powder) Bancuh dgn air utk mendapatkan pes yg lembut

  • Kalau takde tepung custard segera tu buatlah cream custard mcm biasa dan jalurkan pada roti kentang nanti.

Cara-cara



  1. Masukkan semua bahan ke dalam mangkuk adunan dan uli hingga licin lebih kurang 15 minit.

  2. Tutup dengan wrappers dan biar naik selama 45 minit.

  3. Tumbuk doh perlahan utk mengeluarkan udara yg terperangkap dan uli selama 1/2 minit.

  4. Bentukkan menjadi bebola yang setiap satunya seberat 30gm (tak timbang pun tak per, pakai agak2 jer la saiz tu).

  5. Susunkan ke dlm loyang yang telah digriskan. Tutup lagi dan biar naik lagi selama 40 minit.

  6. Tepi2 loyang pun griskan la jugak supaya roti tak melekat nanti lepas bakar. Kalau tak nak griskan loyang dan nak lapik dgn aluminium foil pun boleh..

  7. Sapukan telur yg telah dipukul ke atas roti (tadikan kita guna 1/2 biji saja utk masuk ke dlm adunan, so yg 1/2 baki lagi tu gunalah utk tujuan ini).

  8. Paipkan kastad ke atas roti. Bakar pada suhu 180C selama 20 minit (tapi perhatikan juga sbb kalau dh nampak roti bertukar perang dan masak sebelum 20 minit tersebut, tutup sius dan biarkan roti masih di dalam oven hingga cukup masa 20 minit).

sediakan tpg kastard, gula, susu segar(optional- kalau xnk, guna air biase je), n esen vanilla. larutkan semua bhn td dlm periuk n masak sampai didih n pekat. tp kene buat roti tu dulu pas tu br buat kastard, kalau x, kastard tu akan jd keras. nak beli yg instant pun blh

Saturday, April 3, 2010

mmmmm...x dak idea nie...


Assalamualaikum...

betul2 tadak bahan la kali nie..tp share dgn kwn2 ttg perkembangan dr ku yg nk kurus nie...br2 g timbang lg...turun lg 1.6 kg..huhuhu..apalg horeyyyyyy..la aku nie...bln lps maintain je..bln sblm tuh turun 1 kg la..bln nie 1.6 kg mmg la den suka sgt nie..huhuhuuh

pastu skrg nie kt erobik club sudah ada pertandingan utk kurus la..ala2 Biggest Loser jgakla..siap dgn syarat lg..at least 1 mggu 3x erobik kena join la..pd pendapat aku sdr setakat erobik x mencukupi yg penting azam,disiplin n diet mestila seiring dlm memastikan usaha kita utk kurus nie selalu hangat je dlm minda..bkn setkat hangat2 taik ayam je

tak lupa juga ahli keluarga n teman2 yg rapat dgn kita seharusnya mereka menberi pendorong n galakan...biggest loder nie akan berlangsung selama 6 bln sapa yg plg byk dpt menurunkan berat bdn akan mendapat hadiah....hadiah apa???..aku pn x tau la apa hadiahnya...

jom nk chow dh nie...tatatititututtuuuuu..jumpa lg...

Sunday, March 21, 2010

JLN2 CR PASAL...TAIPING+PENENG


Salam sayang n windu pd teman2 blogger...bl bc tajuk kt atas tuh rs seriau dak..ngeh3...
mengada2 la aku nie...17hb n 18hb kami p cuti2 msia..plan sepatutnya ke KL d ubah ke taiping n penang je..gara2 tarikh pesta buku d ubah ke 19hb.....tp walid janji nk bw kami ke langkawi bln 4 nie...suka2 leh shopping pinggan mangkuk kt sn...nntikan post jln2 cr psl part 2 ye...
jom kita layan gmbr2nya ye...


Elephant ada 2 3 ekor je...


zirafahhhhh....i like to move it la....


owlll........


tiger yg sedang bermalas-malasan....





layan anak2 tgk fish...


fishhhhh...fishhhhhh


zebraaaaaaaaaaa......


walid sempat berfikir atas tram lg...


walid n salma



posing 3 beranak dlm zoo taiping...


ada Disney Channel..apa lg anak2 ku layan upin ipin la...


ruang dlm blk Eastin Hotel,Peneng..semlm rm200 lbh..mmg selesa la...layanan mmg best wooo..
klu kita nk keluar atau msk pintu keta depa mmg tlg buka la...



ni plak gmbr2 anak2 mandikan dlm swimming pool..


walid tgh pikir..bl la turn walid nk berenang plak nie..asyik ummi n salma je




suhaib tgh tunjuk tgn dia yg abis kecut sbb lama sgt duk berendam tuh



suhaib ttp x lupa posing dgn jari dia tuh..eheheh


kena bungkus sbb nampak salma sejuk sgttt..sampai biru tgn dia..


tgh duk mengadu kt walid...salma cejukkkkkk nie...


bubur nasi yg sempat aku snap..gmbr2 lain x sempat melayan karenah si kecik yg mengamuk dh...


cantikkan meja d hias..seni hias pd dinding d bt bentuk2 sedemikian rupa...


salma n ns lemak...at last hanya telur jd santapan dia...


ruang mkan dlm Eastin Hotel..aku hanya jumpa 2 family melayu je kt sini..keluarga aku n 1 keluarga lg dr KL katanya..selebihnya omputih n chinese je


Di penang kami sempat berjln2 ke Toys Museum...
terltk berhadapan dgn Copthorn Hotel..odw kita nk ke Bt Feringgi akan nampakla muzium nie d sblh kanan kita...kena u turn kt dpn...
replika patung kt atas nie takkan x kenal kot...hmmmmm
mmg encemla dia nie...huhuhuhu
Captain Jack Sparrow..


aku n kung fu panda...mmmmm..mn yg lbh besar?...aku ke panda yg pandai berkungfu nie???


Wall E...pd pendapat personel ku tmpt nie kurang d selenggara dgn sempurna..byk mainan yg berhabuk wpun d ltkkan dlm booth msg2...berhabuk sgt tmpt dia..
lantainya ltk plywood bertindan2...klu sapa yg bw baby ltk dlm stroller mmg problem skitla


Batman...salma susah sgt nk bergmbr dlm muzium nie..asyik jln ke sn sini je..
harga utk dewasa rm10 manakala bdk2 rm6..anak aku yg umur 3 thn nie pn kena gak..mangkuk tol la...



Patung Tomb Raider


Koleksi patung Ninja Turtles


V for Vandetta..


suhaib,mickey mouse n ironman...


posing yg x menjd...hahahah....


anak dara yg mmg x reti duk diam..hmmm..penat kepung dlm muzium tuh..
lg patung tomb rider..



kali nie posing menjd ye..syabasssss


katun monsters inc....


yg ni aku dh x ingat nama dia da...


serem je tgk bl patung nie nganga mulut...