Daisypath Wedding tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Wednesday, May 12, 2010

SELEBRET WEDDING ANNIVERSARY


Alhamdulilah..syukur ke hadrat Ilahi hr nie 12 mei 2010 genapla usia perkahwinan kami yg ke 5..pd aku kami msh d peringkat perkenalan...wpun dh lama mengenali sblm melangsungkan perkahwinan..maklumla 2 kepala nk mengemudi 1 bahtera..mmg ada ribut raufan yg melanda..sedangkan lidah lg tergigit apa lg kami berdua insan yg lemah nie....tp apa pn aku ttp tabik spring pd suami ku yg byk sgt bersabar dgn karenah ku sepanjang perkenalan kami..aku n suami jarak umur kami 7 thn..agak jauh kan?...aku msh bersikap kebudak2an ms kami2 br mula2 berkenalan dulu..mula2 kami plan nk mkn stimbot kt Emerald Puteri Hotel nie..skali bl tgk menunya skit sgt la...muhahahaha...mmg melantak nie....dh la 1 kepala sampai rm40.00...mahal gila kan..so kami cancel la..


yg ini minuman ummi yg punya..hihihii...air tembikai...


walid yg punya...ice lemon tea...mmg sedap utk basahkan tekak

yg duk bertenggek kt atas nie apalg chicken wings la..sedap rsnya...apa agaknya bahan yg chef hotel nie guna ?

aksi maut anak dara kami salma..yg suka sgt makan ais kiub...huhuhuu

on your mark....
get set!!!!
GO!!!!!...akhirnya berjaya jgak salma dlm misinya...hahahahha..apa lg misi utk mencilok fries walid punyala....kt atas jgak leh nmpkSirloin Steak..RM27....rsnya???? walid ckp blh la x la sedap sgt...

Tadaaaaa....yg nie ummi yg punya..x leh share dgn sapa2 pn tau..tp sbnrnya sapa pn x teringin nk cuba mkanan yg aku oder nie...hahahah..walid pn x nk cuba sbb aku bgtau ada rs susu dlm mkanan nie..namanya Fettuccine wif chicken...pd pendapat aku plak mkanan sedap gak...1st time merasa mknan cam nie..dh penah try lasagna....

Apapn syukur Alhamdulilah usia perkahwinan kami telah mengjangkau 5 thn..d kurniakan 2 cahayamata yg mmg lasak...hhuhuhu..dh ada umah sdr...pssssttt2...yg penting kat dapor tuh ada harta karun ku iaitu oven..ngeh3...apa yg ku harapkan ikatan kasih sayang d antara kami suami isteri n anak2 akan bertambah2 erat dr ms ke semasa...Ya ALLAH Kau mudah kan lah segala urusan suami ku utk mencr rezeki ..sihat kan tubuh bdnnya...anak2 kami anak2 yg soleh dan solehah..

1 comment: